Néhány vidi

 2009.11.13. 17:14

 

Na mivel Dome lusta volt belinkelni ezt a néhány vidit megtettem én.
Majd ő leírja hogy miről szólnak stb. EZT már Én írom, vis Dom€. A helyzet a következő:

Én, kemdom ( Dom€, Domi, Zatya ) csináltam ezeket a videókat, azaz a másodikat nem én, hanem vki más. Alább le is írom a tartalnukat.

Deszkás bénázás:

 Ez a videó 2008 dec. 12-én készült, Bernecebaráti, a frissen betonozott Bem J. úton. Különleges benne: ITT még a régi, SMG deszkáscipőmben Đ€cKelek, ami ma már csak talpában emlékeztet deszkáscipőre ( vagy egyáltalán cipőre:D ). ITT még a régi Kryptonics lapommal tolom, ami azóta már az enyészeté, mivel egy haverom, akivel elcseréltem, kettétörte ( nah jó, MaTyeR haverja, csak én is ismerem ).

 

DH mtb run: 

Ez a videó ( legalábbis az alapja ) két Yenki dh-s srác kezét dicséri, de a zenét, a feliratokat és néhány effektet ( egy helyen lassítás, és az egész vidi old effekt ) én raktam bele, valamint egy rövid stáblistát levágtam a végéről. Ennyi, remélem örülsz, MaTyeR.

A bejegyzés trackback címe:

https://mmklap.blog.hu/api/trackback/id/tr271522910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása